dimarts, 26 de febrer del 2008

Eurovision Song contest Belgrade 2008

Ja estan tancades les votacions per elegir al representant que anirà a Eurovisión aquest any. La casa azul ha quedat segón!!!!!!!!!!!!!
Tot seguit us poso els videos dels 5 guanyadors perquè pogueu cotillejar, els poso per ordre de vots.
El 8 de març es farà un programa a TV1, amb aquestes 5 cançons i 5 més que eligirà un jurat, i de les 10 s'eligirà la que anirà a Belgrat.

1-R.Chikilicuatre - baila el chiki chiki



2-La casa azul - La revolución sexual



3-Arkaitz - Un Olé



4-Coral - Todo está en tu mente



5-Bizarre - si pudiera

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ho sento molt, però he votat per "Baila el chikichiki"....

No he pogut resistir la tentació... És tan cutre!! De totes maneres crec que hauria d'anar la cançó de La casa azul...

Petons!!

Anònim ha dit...

SERGI TINC UNA SUPER PROPOSTA PERQUÈ NO ORGANITZEM UN SOPAR PICA PICA PER VEURE LA GRAN SEMI FINAL EUROVISIVA!!!!!! LA GALA SERÀ PRESENTADA PER RAFFAELLA CARRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

ah i per cert al dia següent tots a votar! voto útil por favor ! que no volem que torni el PP no?

Anònim ha dit...

La Rafaella????????????? Però encara està en actiu aquesta dona??? mare meva!
Doncs clar!ens reunim i rajem a tots aquest personatges, dels candidats clar favorit, perquè el del chikichiki es un conya que no prosperarà per molt que la Gemma s'hagi fet una fan incondicional, i els altres a part de la casa azul ja em diràs, una copia del Ricky Martin, una altra de la Mónica Naranjo, i l'últim és horrorós, quina cançó tan mal feta!

Anònim ha dit...

Per cert Gemma molt bona la canço! Per fi Pastora ha tret el seu esperat nou disc, el single super bo! I sonant al blog!

Anònim ha dit...

Hola a tothom!!! Soc la iaia. No he posat el meu nom perque no se com fer-ho. Em demanen una contrasenya.

Com va tot per allí? Jo ja estic "de vuelta" a la excolònia. He de dir que elsdies per BCN han estat estupendos. Les coses s'aprecien més quan les tens lluny del teu costat. I en el meu cas, no es dificil trobar a faltar les persones que em rodegen perque crec que poca gent pot presumir de tenir uns amics com els que jo tinc.

Vull aprofitar per dir que ja he vist les cançons preseleccionades per eurovisión i jo tb voto per la revolución sexual. Es prou original.

Aquí tambe estan fent les presseleccions per la canço que representara Bèlgica a Eurovisión. jo ja tinc la meva preferida. La setmana que ve faran la final.

Be gent, ja intentaré posarme en contacte més vegades amb vosaltres. Per si algu pensa trucar-me o enviar-me algun sms al telf español, he de dir que no em funciona la línia. Així que ja trobarem altres mitjans.

Un petonarro enorme i espero que ens veiem aviat.

Anònim ha dit...

Amadeu!!!

Me n'alegro que la tornada hagi anat bé....

a tu també se't troba a faltar per aquí i els dies que has estat s'han fet curts per a fer coses...

Per poder posar el nom has de triar l'opció Nom/URL i llavors poses el teu nom i ja està... Llavors no et demanarà contrasenya...

Bueno, un petonàs enorme i ja et trucaré algun divendres!!