dijous, 1 de novembre del 2007

Les nostres mascotes


Com no hem de començar aquesta nova secció amb el nou membre de la família Anna/Paco, el TITO!!!!!!!!!!!!!!!!! que guapo que és!!!!!!!!!!!!!!






El seu primer bany!!!!!!



Doncs ja està feta la presentació oficial del Tito!!!! Anna i Paco, ja ens anireu informant dels progressos de la super mascota!

I com no seguim amb la meva estimada Duna!!!!!



I més fotos!!!!!!!!!! l'Amadeu amb el Koke (el gosset de la Mercedes) el día del casament, arreglat especialment per l'ocasió amb una pajarita, jo al Marroc amb aquest burret, que cada cop que en veia un em feien una pena..... i com no el Guillem amb una selecció dels seus pacients!
Espero que m'envieu fotos vostres amb animals i les aniré afegint!!!!




14 comentaris:

Anònim ha dit...

oleee oleee el tito surt al super blog jee jeee

Anònim ha dit...

que guapo el chico del cocodrilo, quin es? es el mismo que el del perro grande y los burros?

Anònim ha dit...

si, el mismo! y en una siguiente entrega le veremos tocando el piano en un video primicia, solo disponible en diumenges al sol, tu blog y cada día el de mas gente.

Anònim ha dit...

Aleix si vols que la penya s'enteri dels teus comentaris és millor que els facis a la darrera entrada, es a dir, aquesta! (si voleu llegir el comentari de l'Aleix està fet a l'entrada de l'Aniversari Amadeu).
Per cert que poc parladors esteu aquesta setmana!
I ja que estic molt bon viatge a les viatgeres!! que vagi bé per València i Madrid, Gemma i Helen!

Anònim ha dit...

Si si!! penja el meu video! :D Crec q ja l'ha vist tothom...anyway...per això hi és!

Anònim ha dit...

Home!!!jo no parlo perquè no tinc mascota i la veritat ni falta que me hace! perquè m'enguarrin la casa ja tinc prou amb el bruno i amb la pòls que és multiplica pels racons!jaja
O sigui que la Gemma i la Helen viatjant com s'ho monta la gent!doncs ale que aprofiti la paella!

Anònim ha dit...

Valenciaaaaaaaaaaa!!!!!

Fa un parell d'hores que he arribat de la Fira de Valencia... De la ciutat no he vist més que el cartell que indica per on t'has de desviar, així que.... Molta fusta, molts vernissos i poca paella....

Un petonet a tots!!!

A veure com li haurà anat a la Helen "por los madriles"...

Anònim ha dit...

hola a tothom. Us informo de les novetats sobre la sortida de diumenge al Montseny-Espinelves. Quedem a les 9.45 hores a l'estació del nord. Davant del centre de reciclatge, després de la parada de taxis de la porta principal.
Es demana i es suplica màxima puntualitat ja que si falta algú marxarem peti qui peti. Farem una excursió per la muntanya. Es recomana no estar ressacós i no anar amb sabates de tacó.

Petons a tothom.

Tema cotxes: com que som unes 20 persones necessitarem uns quatre o cinc cotxes; el del Marcos, el de l'Oli, el del Xavi, el de l'Isaac i el de l'Ester?

Taberenc ha dit...

Hooolaa
aquí hi falta una foto del meu lloro!!!
bueno, ja sé que no vinc gaire, però tampoc estic sempre catòlic per venir, i quan puc esteu tots por ahi!
sobre la sortida al montseny mateix no crec q pugui venir. tinc mal d'esquena i la panxa fatal, crec q pq encara no he fet net del refredat :/
bueno! per cert, he començat un blog, viam q tal va el tema :)
si surt un xurro sempre el puc tancar, però bueno, tot s'ha de provar, oi?

jordi
(encara no sé com van moltes coses, com lo del nom)

Anònim ha dit...

Hola Jordi!!!!!!!!!! està molt bé el teu nom artístic, m'encanta delericte! quan facis el primer espectacle al Molino ens avises!
Tens tota la raó, el teu lloro és un mite! així que envia'm fotos d'ell i les penjaré!!!! per cert, quina és l'adreça del teu bloc? que així el visitarem!
Doncs clar que t'has d'animar a venir a alguna sortida de les que fem!!!!! a veure si ens veiem ben aviat, ni que sigui per fer un cafè o una cervesa!

Per cert, i canviant de tema, ahir a la nit el Ferran i jo estavem a casa meva i per la finestra veiem cotxes dels mossos, gent curiosa, algún periodista... i una veïna va informar al Ferran que havia hagut un tiroteig a la parada de metro!!!! que fort, aquesta parada està maleïda, avui he llegit la premsa i resulta que no ha sigut un tiroteig tot i que el meu germà que té molta imaginació assegura que va sentir un tret. (segurament seria del gran deft auto). Al diari diuen que va ser un home que va apunyalar a un altre a l'andana del metro.
Bon cap de setmana a tots!!!!!!!

Gemma ha dit...

Sergi...

Recorda'm que mai agafi el metro a Navas... No tinc ganes que m'apunyalin o que em tirin a les vies... Quina por!!!!

Jejejej... Bon cap de setmana!!!

P.D.: Jordi!!!! Quant de temps!!!! a veure si ens fem visites mutues... I els teus comentaris sempre són benvinguts!!!!

Anònim ha dit...

jo lo de navas ho vaig veure per la tele ke heavyyy. Sergi vius a un barri un pel conflictiu, no us sembla? jaaa jaaa

Per cert akesta nit hi ha l' Espectacle de Foc al parc del Clot on hi surt la Roco-power jee jee, nosaltres hi anirem, si algú s'apunti doncs ja sabeu....
El ke no sé encara es la hora així ke trucaré a la Rock's a veure ke tal.

Ciaoooo

Anònim ha dit...

jo lo de navas ho vaig veure per la tele ke heavyyy. Sergi vius a un barri un pel conflictiu, no us sembla? jaaa jaaa

Per cert akesta nit hi ha l' Espectacle de Foc al parc del Clot on hi surt la Roco-power jee jee, nosaltres hi anirem, si algú s'apunti doncs ja sabeu....
El ke no sé encara es la hora així ke trucaré a la Rock's a veure ke tal.

Ciaoooo

Anònim ha dit...

L'espectacle de Foc es avui dissabte 10 de novembre a les 21h al PARC DEL CLOT.

Per si algú vol anar-hi.... nosaltres si ke hi anirem, així ke buskeu-nos okis???

adeuuuuuuu