dimarts, 20 de novembre del 2007

Segon estudi sociològic


Torna la secció setmanal de la sociòloga oficial del bloc. Aquesta vegada l'estudi s'ha centrat en una situació en la que, pràcticament tots, ens hem trobat alguna vegada. Quina actitud hauriem de tenir amb una persona que ha estat la nostra parella (més o menys seriosa)?

Començarem dient que aquesta setmana la participació ha estat un pèl més baixa que en l'anterior... (Us hauré d'estirar les orelles virtualment? No m'obligueu que em fa molta mandra...) però tot i això podem treure conclusions bastant bones.

Ningú dels que ha contestat l'enquesta pensa que un "ex" pot passar a ser el teu millor amic, ni tan sols passa a ser un amic més (La frase que diu que de l'amor a l'odi hi ha un pas és ben certa... No l'odies però tampoc el vols d'amic...)

Les opcions que més adeptes han tingut (semblem una secta... tots contestant el mateix...) són les opcions intermitjes:

Amb un 53% dels vots trobem l'opció de que passi a ser un amic "descafeinat"... Si el veus bé i si no també... Saps que no pots esperar gaire d'aquesta persona i tampoc pretens posar-hi massa ganes per a que les coses funcionin... (es comença a ensumar una mica de mala baba entre el personal...)

Amb un 38% dels vots tenim els que prenen l'opció de mantenir una relació de compromís arribant a l'extrem de pensar que millor si no el veuen. Siguem clars... A algú li agrada veure com la persona que t'ha fet mal (en cas de ser aquesta la situació, que jo crec que la pregunta està feta per a quan et deixen...) és feliç i està més content que un ginjol mentre tu t'estas llepant les ferides com un animal?

I per últim, i no per això menys important, tenim el radical... NO EL VULL TORNAR A VEURE MAI MÉS!... D'acord, d'acord... Sabem que et va fer mal, però... creus que aquesta actitud (respectable com totes) et porta a algun lloc? Bé de fet crec que cap de les opcions més votades porta enlloc....

La conclusió que podem extreure de l'enquesta és que, tot i ser civilitzats, tenim el nostre punt de mala baba. Com pretenen ser els nostres amics després de tot??? sabeu que????? Amics són els que están sempre, persones en les que confiar... Com confiar en algú que, en certa manera t'ha traït?

Molts petonets a tothom!!!!!!

28 comentaris:

Anònim ha dit...

eis
pues jo crec q el resultat de l'enquesta està una mica cuinat. l'amistat és cosa de dos, i si a un el deixen i no el volen veure més què? no sempre depèn d'un mateix, això! després les respostes s'agrupen en tendències, però hi faltaria alguna opció com ara: "és l'ex- qui marca distàncies".
Igulament tant és, jo no podria contestar l'enquesta pq mai he tingut parella :P

Anònim ha dit...

Jo crec que és molt difícil generalitzar, cada cas és un món, però si que és totalment cert que un ex es converteix en algú que no saps molt bé com classificar, en quin sac posar, per això més que un amic, per sobre de tot és un ex. que hi farem!
Jo estic d'acord amb la Gemma que tot i que són vivències personals concretes i úniques en cada cas, l'enquesta ha estat clara i tothom s'ha decantat cap a opcions no gaire eufòriques en quan a tenir una gran amistat amb un ex. I és que sincerament, sempre els hi tindrem estima, sempre podràn contar amb nosaltres si ens necessiten, segurament serem els primers en acudir. Però mentrestant, com més lluny ells, més tranquils nosaltres.

Anònim ha dit...

El d'abans sóc jo!!! El Sergi!
I per cert, aprofito per dir que aquesta gent que em ve dient que guai el bloc, quina bona idea, bla, bla, bla, i encara no han fet ni un trist comentari!!!!!!!!!! Que sapigueu que si fos per vosaltres aquest bloc estaria mort i enterrat! Així que el millor elogi que podeu fer al bloc és deixar algún comentari cony!
Feliç dimarts a tothom!

Anònim ha dit...

Ben dit Sergi!!!

el millor elogi que podeu fer és deixar un comentari (bo o dolent, això és igual), aquests comentaris són l'única manera de veure que ens seguiu llegint... Així que... DEIXEU EL VOSTRE COMENTARI!!!!!!

Anònim ha dit...

La d'abans era jo...

Anònim ha dit...

hola soc el paco.vull dir-vos que miro sovint aquest bloc i m'agrada molt, el que pasa es que jo nomes he estat amb la anna i mai he tingut una ex asi que no he pogut votar. jur jurrrrrrrrrrrr :)

Anònim ha dit...

pues lo q deia, q falta l'opció dels q no tenim -ex.
no seriem majoria, però li fariem un bon pessic al pastís!

... no es q men senti orgullós, eh? hi ha lu q hi ha :S

Anònim ha dit...

Doncs si vaig ser jo qui va dir que el meu ex no el vull veure mai més!però clar tot depèn de cadascú, són experiències bastant variables diria jo, ja que es donen tots els casos en funció de com hagi anat la cosa, que t'hagin deixat, que no t'hagin estimat, que no els hagis estimat etc...
Canviant de tema veig que heu posat un comptador que guay! ara lo que no mola és la part aquesta que hi ha d'anuncis notícies cutres!

Anònim ha dit...

ok, ok, ja he tret les notícies!! si que era molt cutre perquè són notícies que no interessen a ningú! A canvi he posat un apartat de sugerències, no se, per recomanar música, cine... o qualsevol cosa que volgueu!
Per cert el contador de visites s'ha disparat perquè avui no em funciona gaire bé l'internet i no puc visualitzar bé la pàgina, així que he clicat 50.000 cops a l'actualitzar i cada una conta com a visita!

Anònim ha dit...

Ja deia jo que teniem més visites de les que pensaba....

Sergi!! És tracta de no falsejar dades (jejeje)... Si no ens llegeix ningú ens haurem de conformar, no inflis tu el contador!!!

Anònim ha dit...

a la nova enquesta què vol dir la pregunta? què es votaria al referèndum o quin resultat sortiria? pq jo crec q si es fes un referèndum, catalunya no en sortiria independent.
com es posa el comptadoooor????

Anònim ha dit...

Jordi, volem saber que és el que votaria la gent en cas de que es fes un referèndum amb aquesta pregunta...

Anònim ha dit...

Jo tampoco crec que l'ex es convertis o continues sent el meu millor amic... el resentiment i la sensació de traició per una de les dues parts ho fa impossible.

Petons

Anònim ha dit...

Ostres Sergi, Gemma i resta de col.laboradors cuantes visites aixó no pot ser només que'l Sergi ho infli! aixó és un èxitttt!Visca el Blog i visca Catalu...

Anònim ha dit...

AAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
que em patada està l'enquesta!
De fet jo també crec que si el referèndum es fes de veritat Catalunya no sortiria independent, però em feia gràcia veure la tendència del grup.

Anònim ha dit...

pues nois jo he votat pensant en el meu vot i ha sigut que no rotund.
pensava que la cosa estaria mes decantada cap al separatisme, pero tot lo contrari.jur jurrrr.
soc el paco.
(havera si aprenc a posar el meu nom collonssssss)

Anònim ha dit...

Hola a tothom. Estic agafan gustillo a aixó del blog. Espero que em duri.
Jo no vaig participar en l'anterior enquesta. Simplement s'em va passar el temps, pero la veritat, tampoc se que agués contestat. Penso que després d'una ruptura pots passar per diferents etapes i estats d'anim (uns de millors i d'altres de pitjors). Per tant, la meva resposta podria haver variat en funció del moment.
Pel que respecta a la actual enquesta, aquest cop si que he participat, i els que em coneixen bé, ja es poden imaginar el que he votat. Jurjurjur!!! Apa us deixo amb la incògnita per que aneu pensant, o no.
Petons i abraçades per tothom.

Anònim ha dit...

Ah, per cert! Moltes gràcies per dedicarme la primera foto del dia!!! És un detallaç per a una iaia necesitada d'afecte. Molt agraida. Petons.

Anònim ha dit...

Que guay la foto del dia!! jo amb el cabell curt!!! i al Forum qui m'anava a dir que seria el meu nou barri!
Ja me'n recordo jo d'aquest dia en plan "verano azul"! quin dia més maco! M'estant donant
ganes i tot de tallarme el cabell! i crec que ho faré! bé després de l'hivern que sino agafaré
fred a Ljubljana! tots els abrics són pocs!

Anònim ha dit...

Jo també em vull tallar el cabell!!!!!!!!!!! Ja no soporto els cabells llargs!!!!!!!!!!!!

Sergi ha dit...

Hola a tots! Diumenge vam parlar de fer moltes coses coses al blog. Encara no he tingut temps de res! En quan tingui una estona m'hi posaré! He d'afegir les fotos del Ferran de l'excurció que ja les tinc, crear la nova entrada per proposar la nova sortida, i tot el que va proposar l'Anna!!!!
AHHHH! se m'acumula la feina, a veure si demà tinc una estoneta...
Paciència. de moment, la foto del dia, que això no costa res!

Anònim ha dit...

Sergiiiii ke s'acumula la feina jee jeee. Ja tinc ganes de fer la secció mes de moda jaaa jaaa bueno será una secció sorpresa així ke dóna'm drets i veureu..... jee jeee

Anònim ha dit...

PORON PONT PONT POROPONT PORONPONTPERO!PONTTT COI QUE ARRIBAT EL PONT SERGIIII!QUE PASSA HI HA DIUMENGE AL SOL, O DIUMENGE IN THE HOUSE?

Anònim ha dit...

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
no m'ho puc creure, s'ha acabat l'enquesta i hem empatat al referèndum. AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Jo que he volgut ser super legal i estic segur que hi hagut Tongo!!!!!!!!!!!
Hi haurà investigacions i fortes sancions als manipuladors.

Anònim ha dit...

TONGO TONGO TONGO TONGO
Aqui algú o alguna ha votat
dos cops i no he estat jo!
El sabotejador/a que confessi
ja!!!!!

Anònim ha dit...

L'estudi sociològic aquest cop haurà de llegir entre línies ja que hi ha hagut manipulació!!!

Anònim ha dit...

Nens... Cada vegada m'ho poseu més difícil per a fer un estudi amb cara i ulls....

Prometo que investigaré i descobriré qui ha fet trampes!!!!

Això és una conspiració!!!

Anònim ha dit...

no te sentit oblidar-te d'aquesta persona, hi ha una cosa que almenys d'aquesta persona t'hauria d'haver quedat que és el respecte cap aquesta persona... si no això no ha quedat no ha res a parlar...Si no pq ha estat parella d'aquesta persona?