dimecres, 28 de novembre del 2007

Tercer (i amanyat...) estudi sociològic


Bona tarda a tots...

Torna la secció més esperada del bloc amb una petició: NO S'HI VAL FER TRAMPES!!!!

Un vegada feta la reflexió... Comencem l'anàlisi...

Aquesta setmana és un pèl complicat interpretar els resultats. L'únic que es pot dir clarament és que hi ha dues persones que no es mouen per a res... Són les dues persones que han dit que no anirian a votar (Després no protesteu, que no teniu dret...)

Ara vé la part difícil.... Com interpretar aquest empat? La primera versió que se m'acut (i la més sencilla) és que hi ha hagut el que popularment es coneix com "tongo" i la segona és que en aquest grup la gent té unes idees més diferents del que a priori semblava...

Anem a pams... 45% que si i 45% que no... a part del 9% pasota... Difícil fer un anàlisi d'aquests resultats...

Jo... us ho dic en serio... O m'ho poseu més fàcil o dimiteixo... (jejejej, és broma).

L'anterior enquesta em vaig queixar de que no havia votat prou gent, però és que aquesta... o entra més gent de la que pensem a cotillejar el nostre bloc o no em quadren els números...

El cas és que si Catalunya es fes independent la meitat de nosaltres viurien a una banda de la valleta que muntariem i l'altra meitat viurien a l'altra banda... i per suposat hi hauria dos que no podrien decidir on viure (aquests on se'ls hi digui i a callar, que per alguna cosa no voten)

La veritat és que estic donant-li voltes al tema i no trobo una altra interpretació, potser és que avui estic espesa o potser és que heu començat un boicot a la sociòloga del grup i jo, evidentment, no m'he enterat... El cas és que espero que la propera sigui, no més fàcil perque més fàcil impossible: la meitat cap a una banda i l'altra meitat cap a l'altra, més entretinguda.

Es despedeix la vostra sociòloga particular, avui amb el cervell una mica dormit...

Molts petonets a tots!!

7 comentaris:

Sergi ha dit...

POBRA SOCIÒLOGA!!!!!!!!!! els resultats són tan clars que parlen per si sols! Sembla que venen temps difícils per la nostra estimada analista ja que la propera enquesta des del punt de vista sociològic poc té a comentar. Prometo una enquesta ven polèmica i socialment interessant per la propera setmana! Per cert, he pensat que podries fer com les dones que tiren les cartes per la tele, que quan no tenen cap trucada comencen a parlar del que els hi ve al cap... que si los astros, los poderes del péndulo, la magia de las piedras, trucos para conseguir la paz interior....
Doncs tu el mateix però de la matèria que t'ocupa.... Bé, és només una idea... (es nota que avui vaig bé de temps, vaya rollo!). Un petonet per tots!

Anònim ha dit...

Crec que faré el que dius... total... tampoc crec que els meus estudis es puguin prendre seriosament, així que si m'invento alguna cosa no crec que ningú ho noti....

Molts petonets a tots!!

Mira que m'he mirat vegades l'enquesta i no trobo cap manera de fer un anàlisi una mica interesant... Deu ser que avui estic igual d'espesa que ahir...

Anònim ha dit...

Potser si haguessis preguntat "creus que catalunya hauria de tenir més autonomia de madrid (vot a) o n'hauria de dependre més? (vot b)" hi hauria hagut un altre resultat. independència no és més que deixar de dependre. Segur que molts -no tots- dels que han votat "no" s'imaginen històries de por sobre el tema (com lo de la valla! :S ), mentre en realitat tot seguiria més o menys igual al dia a dia.
veig el got mig ple :P

Anònim ha dit...

si que ens anadonariem gemma, el que passa es que ho has resumit be i punt. no hi ha res a dir :)

Anònim ha dit...

Vaya amb la sociologaaaaaaaaaaaa ke ara li agafa el bajón!!!

Gemmaaaaaaaaaaaa ke nomes en portes tres i ja estem així??

Vinga ánim i tu digues la teva que sempre fa il.lusió trobar participació en el blog tant com pels ke us ho curreu tant com els ke hi col.laborem amb els nostres comentaris jee jee.

Anònim ha dit...

Gràcies pels anims!!!! Prometo que tornaré amb força!!!
jejejej

Petons!!

Anònim ha dit...

A veure kina es la proxima enkestaaaaaa!!!

Que això de votar mola jee jeee.

Pero això si, ke la gent sigui legal ok??