dilluns, 29 d’octubre del 2007

Excursió al Montseny


Hola a tothom!!!!!!!!!!!!!!
Escric aquesta entrada en nom del Ferran que pel que sembla no es veu en cor de fer-ho... i com que segons ell jo tinc tan temps lliure... (quins collons! ara mateix mentre jo escric això ell deu estar fent una de les seves migdiades de 4 hores... no si n'hi ha que viuen bé, perquè lo més probable és que l'altre promotor de la idea, el seu nòvio, Xavi, estigui al seu costadet gaudint del seu cap de setmana de 4 dies!!!!!). Però clar, com que no tenen temps d'escriure-ho ells m'han manat fer-ho a mi que em sobra el temps i m'aborreixo.

Bé! doncs aqui està la proposta:

Diumenge 11 de Novembre (el cap de setmana després del pont de la castanyada), s'ha organitzat una sortida al Montseny, els viguetans (Xavi i els seus amics, (Helen , no faltes!)) ens faran de guies per la gran muntanya i dinarem a un restaurant d'Espinelves (diuen que es menja molt bé i costa només 11 euros).

Doncs apa! espero que s'apunti molta gent i segueixo treballant!!!!!!!!!!!!!!



jajaja, ja se que no té res a veure amb l'entrada, però és que aquest video de la monja del Buenafuente és boníssim!!!!!!!!!!!! segur que rieu moltíssim!!!!!!!!!!!!!!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Conteu amb mi!!! no puc faltar a una sortida com aquesta!! amb lo maco que es el montseny, els seus paisatges, l'aire pur, els amics del Xavi...Ups! això no ho tenia que dir!

Us deixo que he de pensar que em posaré!!! quins nervis!!!

Anònim ha dit...

Jo aquesta vegada no us podré acompanyar... Com diria el Ferran, me'n vaig al desert a veure el meu nen, així que espero que feu moltes fotos i me les ensenyeu per a fer-me una idea de l'excursió que m'he perdut...

Anònim ha dit...

Sergi ets el millor!!!jo m'apunto i el Bruno segurament també aquesta excursió promet!Ja està bé de tanta ressaca i tan vaguerio els diumenges al matí i per fi ha arribat el Sergi amb les seves iniciatives per posar-hi remei!

ja m'he posat el Blog a favoritos us cansareu de mi!

Anònim ha dit...

per cert llàstima que un blog tan fantàstic, hagi de tenir ja amb tan pocs dies de vida una taca tan negre com el Bryan Adams bufff en fí que hi farem quan no hi ha criteri musical és el que hi

Anònim ha dit...

Oli doncs que sàpigues que aquella nit vam estar escoltant per casualitat un cd del Bryan Adams i a la Helen i al Guillem els hi va encantar!!!!!!!!!!
Per cert, i cambiant de tema, que passa amb la castanyadaaaaa??????????????? ja la tenim a sobre!
Si voleu dimecres nit podem fer castanyes i moniatos a casa meva. Mira, justament m'acaba de trucar le Gemma. Ella portarà els moniatos, jo les castanyes i quedem a les 21:30 a casa meva. Els altres podeu portar beguda o panellets i ja ho tindrem tot.
Fins demàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Anònim ha dit...

Ei, gent. El meu tini tini diu que hauria de saber qui vindrà al
Montseny per reservar hora pel dinar a Espinelves. Aquest divendres dia 2 hauria de trucar.
Per ara, segons el que m'han dit vindrà:
-Helen (li convé de venir!!!!)
-la puta del Sergi (hi haurà molt bosc per buscar clients)
-la abuela (millor portar-li la cadira de rodes perquè si no es cansarà a la muntanya)
- Oli i marit.
Qui sigui a la llista i que no vingui que m'ho digui. I al revés, si s'hi vol afegir algú que també m'ho digui. Si els veieu, digueu-li al Guillem, la Yeni, la Roco, el Cristian, etc, etc. petons.