dijous, 18 d’octubre del 2007

Noves idees per a properes sortides....



Hola a tots!!!!!

Aquesta és la meva primera participació en el bloc.... (Ai!!! Quins nervis....)
M'agradaria proposar dos llocs on podem anar en properes sortides. En el nostre afany per culturitzar-nos (mai és tard...) he pensat que estaria bé fer una sortida a Figueres per veure el museu Dalí i un altre dia (Potser el primer diumenge d'algun mes, que així és gratis...) podem anar a l'antic Museu de la Ciencia (avui CaixaForum)...

Espero que comenteu aquestes propostes, ok???

DIUMENGE AL MATÍ. NO HI HA HAGUT SORTIDA UN COP MÉS. PERÒ SI UNA CONVERSA MATINAL PEL MESSENGER AMB LA HELEN.
DE VEGADES ES TREUEN BONES REFLEXIONS EN AQUESTES CONVERSES DE MATÍ DE RESSACA MIG ADORMITS, CADASCÚ A CASA SEVA:

sergi dice:
bueno, él es de hacer amigos rápido
sergi dice:
pero los amigos que se hacen rápido se van algún día a la misma velocidad que entraron, són los otros los que perduran.
Elena dice:
ya, y cuando mas años tienes es mas difícil de hacer. Q la gente ya tiene su vida formada y no esta tan receptiva

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt bé Gemma!!!!!!!!!!! Doncs trobo que és molt bona idea! Lo del Cosmocaixa podriem fer-ho el primer diumenge de Novembre que cau al final del pont de la Castanyada. Potser hi ha gent que se'n va, però els que ens quedem per Barcelona hi anem!
I lo del mudeu Dalí tb molt bé, jo no hi he anat mai i tinc moltes ganes... falta trobar el dimenge!!!! Jo aquest proper no puc, però potser l'altre, no? sinó pel pont!

Anònim ha dit...

Que bé!!!! Ja tinc el primer comentari!!!!!

La veritat és que m'ha costat sang, suor i llàgrimes penjar el primer article, però al final he conseguit penjar fotos....

Crec que és bona idea anar al Caixa Forum el primer diumenge de Novembre i a Figueres ja pensarem quan hi podem anar...

Molts petonets a tots!!!

Gemma ha dit...

Nens.... Que l'antic Museu de la Ciencia es diu Cosmo Caixa, no Caixa Forum... Em vaig equivocar.....

Anònim ha dit...

Gemma crec que quan ahir vaig agregar el text del messenger vaig borrar per acident una de les fotos que havies penjat... ho sento!
Feliç dilluns a tothom

Anònim ha dit...

No... Segueixen estant les dues fotos...

Per cert... com és que no vas crear una nova entrada??

A qui va dirigida la conversa amb la Helen? De qui parlaveu??

Bon començament de setmana a tots!!!

Anònim ha dit...

ostres és que només em van fer gràcia les frases un cop escrites al messenger i vaig pensar d'afegir-les al bloc! però fer una entrada només per això ho trobava exagerat i total, aquest bloc el debem mirar entre tres i cinc persones, no???
I que ningú es pensi que ho he posat en segones ni res, parlava d'un amic de Berlin!
Cambiant de tema, que cansat que estic! Ahhhhhhhhhhhhhhhhh, que dura que és la vida adulta!
Estic pensant que potser hauriem de cambiar de bloc i titular-lo "Divendres per la nit". Segur que tindria molt més èxit!
Un petonet per tothom!
AHHHH! I aprofito per dir que no cal que passi res perquè feu un comentari al bloc! Vull dir que no només és per comentar i organitzar sortides, si un dia teniu ganes d'explicar algo o us aborriu i voleu escriure qualsevol cosa... Com jo, que estic cansat perquè tinc una vida estressadíssima i us ho explico....
Bé nois, us deixo que ja m'estic fent pesat!
see you!!!!!!!!!!!!