dimecres, 31 d’octubre del 2007

Festa de Tots Sants




Bueno... per fi ha arribat el dia de menjar castanyes, panellets i boniatos.

Jo, per la meva part, ja tinc els boniatos preparats (gairebé 4Kg, suposo que en tindrem prou...) ara només espero que alguna ànima caritativa porti uns quants panellets per, al menys, tastar-los...

Ay!!! Si sapiguessiu la de temps que fa que no menjo panellets!!! No, no fa un any, en fa més, perquè jo els últims anys no estava a Barcelona per aquesta festa i allà al meu poble no se'n mengen, així que....

Bueno, us deixo...

Ens veiem aquesta nit!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Eooooooooo

Anònim ha dit...

Buenassss, avui hi ha plan???

Jo aquesta tarda tinc festa, puc anar a comprar el ke necessitem, bueno em dieu algo i ens apuntem tots dos okis??

Petonetssss

Anònim ha dit...

Anna, mira els comentaris de la sortida al Montseny i veuras el que fa falta portar....

Ens veiem aquesta nit!

Anònim ha dit...

Si hi ha plan!!!!!!!!! És veritat que la invitació a castanyada per aquesta nit a casa meva ha quedat una mica oculta dincs l'entrada del Montseny! Així que ho repeteixo aqui mateix:
A partir de les 21:30 a casa meva, la Gemma ha comprat 4 Kilos de moniatos, jo he comprat 3 Kilos de castanyes i la resta si de cas porteu beguda o panellets. Com sempre no se quants serem perquè la convocatòria ha sigut única i exclusivament a través de la web, però si faltéssin coses sempre podem baixar al paki de sota casa meva.
Fins aquesta nit guapos!!!!!!!!!!!
Per cert, després de la castanyada sortirem de festaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! clar que si!

Anònim ha dit...

Ok doncs ja portarem alguna coseta per veure... jee jee trankils no será el moscatell chungo de l'any passat ke no hi havia ki se'l bevia.

Doncs fins akesta nit xatis, per cert Sergi podem portar al Tito / Titu i així vas practicant???? jaa jaaaa

Anònim ha dit...

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Porteu al tito! clar que si!

Anònim ha dit...

Bueno bueno bueno! primer de tot quina pena perdrem la castanyada del Sergi amb 3kg de castanyes i 4 boniatos suposo que van haver-hi pets de tot tipus!jajaj
i segon per fer justicia al gran video de la monja que va penjar el Sergi amb motiu de la super excursió del Montseny, vull recomanar que el mireu. Contrariament al que va dir al Sergi de que no te res a veure amb l'excursió jo crec que veureu que si. La monja ens aconsella fumar l'herba en lloc de trepitjarla ja que aixó és dolent pel media ambient com tots sabem jajaa.

Anònim ha dit...

Eiii on están les fotitossss????????? que no feu feina pel blog o ke???? jeee jeeee

Anònim ha dit...

eiiiii!!!!!!!!! aviat, ben aviat les fotos d'aquest cap de setmana! Fins avui no he entrat a internet! ara no tinc temps però demà les poso segur!!!!!!!
OLI clar que et vas perdre una super castanyada!!! ja ho veuràs a les fotos!